Reagált a BYD a szegedi tömegtermelés elhalasztásáról szóló hírekre
A vállalat szerint Szegeden az építkezés terv szerint halad, de a fő állítást, amely szerint jövőre a tervezettnél kevesebb autó futhat majd le a gyártószalagról, nem cáfolták.
A vállalat szerint Szegeden az építkezés terv szerint halad, de a fő állítást, amely szerint jövőre a tervezettnél kevesebb autó futhat majd le a gyártószalagról, nem cáfolták.
Idén nem indult be a tömegtermelés Szegeden, de ki sem használják a kapacitásokat az első két évben. Bezzeg Törökországban.
Jelentősen nőtt a buszgyár árbevétele, de a költségek még jobban megugrottak. A komáromi egység fő külkereskedelmi partnere a hollandiai központ volt.
Elektromos buszokat fognak gyártani az új üzemben. A beruházási költségek egytizedét a magyar adófizetők állják.
Félmilliós kapacitásuk már így is lesz, de tovább terjeszkednének.
A most épülő magyar és török gyárak kapacitása félmillió autó lehet évenként, ezek mellé jöhet egy harmadik gyár is.
Azt is elmondták, mi lehet az a négy modell, amelyet Szegeden gyártanának.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
A következő három évben legalább négymillió tonna ömlesztett árut kell vasúton Szegedre szállítani.
Hasonló formatervű autókat eddig leginkább a Ferraritól vagy az Aston Martintól láttunk.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
A kínai autógyártó érkezése máris hozott néhány további fontos bejelentést.